WWW STRÁNKY

Internetová prezentace

Od jednoduché stránky typu „vizitka“ až po obsáhlý strukturovaný web.

Žijeme v době, kdy firmy hledáme na internetu a né ve Zlatých stránkách. Firma, která dnes nemá svou stránku, jakoby nebyla. Přitom náklady na vlastní doménu a jednoduchou stránku jsou minimální (od 1.500,- Kč jednorázově za stránky a 303,- Kč na rok za doménu a hosting) a odečtete si je z daní jako náklady na reklamu.

E-shop

Zprovozním vám krásný e-shop se všemi moderními funkcemi, které by měl e-shop umět jako jsou placení kartou, SEO, import zboží, registrace zákazníků, slevové akce, upozorňování e-mailem a spousta dalších užitečných funkcí. Vše si po zprovoznění e-shopu už budete moci spravovat sami, aniž byste museli rozumět programování, přes administrační rozhraní.

Používám Prestashop, který je celý v češtině a jehož administraci vám umožním osahat si v případě vážného zájmu. Můj demo e-shop k vyzkoušení najdete zde. LILA SHOP provozuji s manželkou od roku 2015, takže mám cestičku prošlapanou nejen teoreticky ale i prakticky. Pro menší e-shopy, které jsou vpasovány do stránek běžících na WordPressu používám e-shop WooCommere.

Redakční systém

Redakční systém je hotový web se šablonami, který původně sloužil k psaní a uveřejňování článků. Postupně se vyvinul a doplnil o nejrůznější funkce a nástroje a dnes už se na kvalitním redakčním systému dá postavit prakticky jakýkoli web i s obrázkovou galerií, anketami, knihou hostů, rezervačním systémem a vším s čím se na internetu setkáváte. Vaše stránky si snadno poskládáte výběrem z knihovny funkcí a vzhled kdykoli změníte zvolením jiné šablony. Součástí stránek může být i jednodušší e-shop Woocomerce.

Používám redakční systém WordPress, který je nejrozšířenějším a tudíž i nejpodporovanějším a je celý v češtině. Více o WordPressu se dočtete zde.

Registrace domény

Pomohu Vám zvolit vhodný typ a název domény s ohledem na to, aby ji internetové vyhledávače snáze našli. Doménu zaregistruji u registrátora, kde budeme zároveň Vaše stránky hostovat. Podle typu a obsahu Vašich stránek zvolím nejoptimálnější webhosting. Pokud už svou doménu máte, postarám se o její převod či správné nastavení.

Webhosting

Podle typu a obsahu Vašich stránek zvolím nejoptimálnější webhosting tak, aby poskytoval jen funkce, které si Vaše stránky žádají a neplatili jste za funkce, které nejsou potřeba. Tak docílíme nejnižší ceny. Každý rok provádím srovnání cen a parametrů největších webhostingových společností v ČR. Letos ve srovnání zvítězil wedos.cz (srovnával jsem hostingzdarma.cz, forpsi.cz, webzdarma.cz, active24.cz a wedos.cz).

Registrace do katalogů

Aby stránky měly tzv. „sílu“, tzn. zobrazovaly se ve výsledku vyhledávačů na předních pozicích, jsou jednou z mnoha věcí, jak k tomuto přispět i zpětné odkazy na Vaše stránky (page rank). K tomu slouží registrace do internetových katalogů. Dnes najdete spoustu nabídek na hromadnou registraci do katalogů pomocí jendoho formuláře, který váš odkaz (ne)kvalitně zaregistruje do stovek katalogů za určitý obnos podle počtu katagů, který se pohypuje od nějakých 200,- až po řekněme 750,- Kč. Tohle je ovšem celkem zbytečné. Podle testování je skutečná účinnost těchto registrací nulová (viz např. tento článek). To však neznamená, že katalogy můžeme opominout úplně. Jen musíme vědět, kde to smysl má a registraci udělat ručně.

SEO

Search Engine Optimalization – optimalizace pro vyhledávače. Jendá se o techniky, jak udělat stránky pro vyhledávače viditelnější, čitelnější, silnější a aby je tak vyhledávače ve svých výsledcích zobrazovaly na předních pozicích (topovali). Je to spousta věcí, které je třeba dodržet a zajistit, aby vše správně fungovalo. Počínaje správným výběrem názvu domény, přes textový obsah stránky, informace na úvodní stránce, strukturu stránek, kvalitu kódu stránky, názvy obrázků, popis, alternativní texty, využití různých nástrojů vyhledávačů, až po indexaci stránek ve vyhledávačích. Stránky které nejsou tvořeny s ohledem na SEO, už dnes nemohou konkurovat stránkám, které na SEO kladou důraz. Nekvalitně nebo neodborně vytvořené stránky zůstanou ve výsledcích vyhledávačů natolik vzadu, že se k nim člověk ani nedokliká. Člověk totiž obvykle kliká jen na výsledky na první stránce, málokdy ještě na druhou až třetí a ostatníma už se nezabývá. Cílem SEO a i mým je tedy dostat Vaše stránky ve výsledcích vyhledávačů na první stránku.

Propojení s Facebookem

Facebook se stal dalším nástrojem, jak posílit své stránky a jak přinášet zákazníkům novinky a aktuality v případě, že to neumožňují Vaše stránky nebo Vaše schopnosti coby správce stránek. Pomocí Facebooku se dá taky snadno a cíleně směřovat reklama. Je to možná alternatíva k Vašim stránkám. Facebook je bezesporu jedním z nástrojů, jak se více zviditelnit, není to však nezbytná nutnost.

Ceník

1 hodina práce:
= 250,- Kč při celkovém objemu práce do 24 hodin
(weby menšího rozsahu)
= 215,- Kč při celkovém objemu práce nad 27 hodin (weby většího rozsahu)

Ukázky některých prací

Okna UH - výroba a prodej oken a dveří
Okna UH

POSPA - pohřební služba
Pospa

SALON LILA - nehtová modeláž a kosmetika
Salon Lila

HUBERT FONTES - štukatérské práce
fontes

FANHOUSE - E-shop
fanhouse

IČ: 67589766

Ing. Michal Merka - Vracov

KOMUNIKUJTE BAREVNĚ